Informace k zahájení školního roku 2024/2025
1.) Provoz základní školy
- 2. září
- zahájení školního roku proběhne ve třídách 1. vyučovací hodinu, tj. od 7:55 do 8:40. Následně odchází žáci domů.
- 3.-4. září
- výuka v 1. třídě - 3 vyučovací hodiny, tj. od 7:55 do 10:35
- výuka 2.-5. třídy - 4 vyučovací hodiny, tj. od 7:55 do 11:30
- výuka 6.-9. třídy - 5 vyučovacích hodin, tj. od 7:55 do 12:25
- 5.-6. září začíná výuka dle aktuálního rozvrhu hodin (ve zkráceném režimu vyučování jako 3.-4. září)
- od 9. září výuka dle rozvrhu hodin
-
rozvrhy hodin budou na webu školy zveřejněny 30.8.
Informační systém
3.) Provoz školní družiny
- 2. září budou žákům rozdány přihlášky s informacemi o školní družině. Vyplněnou přihlášku vyzvednou 3. září vychovatelky ve třídách
- přijímání žáků do školní družiny bude probíhat podle kritérií, která najdete na webu v dokumentech školní družiny
- provoz školní družiny bude zahájen 3. září (ranní družina od 6:00 do 7:35 hodin, odpolední družina od 11:30 do 16:30 hodin)
4.) Provoz školní jídelny
- stravování pro žáky bude zahájeno od úterý 3.9.
- výběr hotovosti za stravné probíhá v budově základní školy
5.) Informace k probíhající rekontrukci školy
Organizace stravování
- stravování bude nadále probíhat v náhradních prostorách kulturního domu v obci Sedliště, Sedliště č.p. 373
- strava bude nadále dodávána ze Základní školy a mateřské školy Havířov-Šumbark Moravská
- ceny obědů dle podmínek dodavatelské školy zůstavají stejné, tj. žáci 7-10 let: 32,-Kč; žáci 11-14 let: 35,-Kč, žáci nad 15 let: 37,-Kč
- odhlášky probíhají na portále
www.strava.cz se stávajícími přihlašovacími údaji dle podmínek dodavatelské školy – vždy do 12 h předchozího pracovního dne (POZOR: odhlášky emailem, telefonicky nebudou přijímány po uvedené hodině, ani o víkendu, tzn. pondělní oběd musí být odhlášen nejpozději v pátek předchozího týdne do 12 h!)
- neodhlášený oběd je možné 1. den nepřítomnosti žáka vyzvednout do jídlonosiče od 11 do 11:30 h., nebo po domluvě s vedoucí školní jídelny nechat jídlonosič ráno v předsálí kulturního domu a po 13. h si jej vyzvednout. Další neodhlášené dny budou obědy účtovány v plné výši, tj. žáci 7-10 let: 63,-Kč; žáci 11-14 let: 66,-Kč, žáci nad 15 let: 68,-Kč)
- po dobu náhradního stravování žáci nebudou potřebovat k výdeji stravy čipy, ani ISIC karty
- ukončení rekonstrukce školní kuchyně a jídelny se předpokládá do konce kaledářního roku 2024 (budeme informovat)
Organizace výuky
- výuka žáků 5., 8. a 9.třídy bude probíhat v náhradních prostorách
- kmenová učebna 8. třídy - učebna školní družiny (nad tělocvičnou)
- kmenová učebna 9. třídy - muzeum Lašská jizba, Sedliště č.p.125
- kmenová učebna 5. třídy - budova naproti hlavního vstupu školy, Sedliště č.p. 364
- náhradní prostory budou využívány také pro výuku v 5.-9. třídě v případě dělených hodin (dle rozvrhu hodin)
- ukončení rekonstrukce prostor pro vzdělávání se předpokládá do konce školního roku 2024/2025
Zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví
- žáci budou poučeni o bezpečnosti a ochraně zdraví při výuce v náhradních prostorách, při přesunech do náhradních prostor a při pohybu v blízkosti školy
- na pozemní komunikaci mezi školou a kulturním domem bude v době výdeje stravy vymezen koridor pro přecházení cesty
5.) Ostatní
Volby do školské rady - uskuteční se 30.9. a 1.10.2024 (bližší info zašleme v samostatné zprávě)
Projekt obědy školákům - prostřednictvím charitativního projektu Patron dětí Nadace Sirius nabízíme placení školních obědů ve výši 100% finanční částky (od 1.9. do 31.12.2024). Finanční podpora je poskytnuta dotací MŠMT a je určena žákům ze základních škol, jejichž rodina se ocitla díky různým okolnostem v nepříznivé finanční situaci (rodina těchto žáků nemusí pobírat dávky pomoci v hmotné nouzi). V případě zájmu kontaktujte vedoucí školní jídelny. Nadace Sirius nabízí i další podporu sociálně znevýhodněným rodinám - více info na
www.patrondeti.cz.
Průkazy ISIC - v rámci rekonstrukce školy připravujeme elektronický systém pro otevírání dveří - žáci se dostanou v určenou dobu do školy pomocí své ISIC karty. Kartu budou žáci také využívat v nové jídelně pro odběr stravy. Průkazy bude možné doobjednat v průběhu září (bližší informace zašleme v samostatné zprávě)
Kroužky - momentálně připravujeme nabídku kroužků, které začnou od října (bližší info zašleme v samostatné zprávě)
Personální změny (pedagogičtí pracovníci) - v našem pedagogickém kolektivu vítáme paní učitelky Mgr. Michaelu Vargovou a Hanu Ševšíkovou, DiS.
Poslední změna: 29.08.2024 - 14:25
Zpět