Novinky

Domů

Informace k zahájení školního roku 2024/2025

1.) Provoz základní školy 

  • 2. září 
    • zahájení školního roku proběhne ve třídách 1. vyučovací hodinu, tj. od 7:55 do 8:40. Následně odchází žáci domů. 
  • 3.-4. září 
    • výuka v 1. třídě - 3 vyučovací hodiny, tj. od 7:55 do 10:35 
    • výuka 2.-5. třídy - 4 vyučovací hodiny, tj. od 7:55 do 11:30 
    • výuka 6.-9. třídy - 5 vyučovacích hodin, tj. od 7:55 do 12:25 
  • 5.-6. září začíná výuka dle aktuálního rozvrhu hodin (ve zkráceném režimu vyučování jako 3.-4. září)
  • od 9. září výuka dle rozvrhu hodin
  • rozvrhy hodin budou na webu školy zveřejněny 30.8.

Informační systém

  • úvodní informativní třídní schůzky

    • 1. třída - 2. září, 7:55 
    • 5. třída - 3. září, 16:00
    • v ostatních třídách se úvodní informativní třídní schůzky konat nebudou. V případě potřeby zašlou bližší organizační informace třídní učitelé prostřednictvím Bakálářů. S dotazy se můžete taktéž obracet na třídní učitele, nebo vedení školy
  • informace k organizaci školního roku 2024/2025 najdete na webu školy ( ZDE)
  • atuální informace, včetně dokumentů a fotografií najdete na webu školy www.skola-sedliste.cz

3.) Provoz školní družiny 

  • 2. září budou žákům rozdány přihlášky s informacemi o školní družině. Vyplněnou přihlášku vyzvednou 3. září vychovatelky ve třídách
  • přijímání žáků do školní družiny bude probíhat podle kritérií, která najdete na webu v dokumentech školní družiny
  • provoz školní družiny bude zahájen 3. září (ranní družina od 6:00 do 7:35 hodin, odpolední družina od 11:30 do 16:30 hodin)

4.) Provoz školní jídelny 

  • stravování pro žáky bude zahájeno od úterý 3.9.
  • výběr hotovosti za stravné probíhá v budově základní školy

5.) Informace k probíhající rekontrukci školy 

Organizace stravování 

  • stravování bude nadále probíhat v náhradních prostorách kulturního domu v obci Sedliště, Sedliště č.p. 373
  • strava bude nadále dodávána ze Základní školy a mateřské školy Havířov-Šumbark Moravská
  • ceny obědů dle podmínek dodavatelské školy zůstavají stejné, tj. žáci 7-10 let: 32,-Kč; žáci 11-14 let: 35,-Kč, žáci nad 15 let: 37,-Kč
  • odhlášky probíhají na portále www.strava.cz se stávajícími přihlašovacími údaji dle podmínek dodavatelské školy – vždy do 12 h předchozího pracovního dne (POZOR: odhlášky emailem, telefonicky nebudou přijímány po uvedené hodině, ani o víkendu, tzn. pondělní oběd musí být odhlášen nejpozději v pátek předchozího týdne do 12 h!)
  • neodhlášený oběd je možné 1. den nepřítomnosti žáka vyzvednout do jídlonosiče od 11 do 11:30 h., nebo po domluvě s vedoucí školní jídelny nechat jídlonosič ráno v předsálí kulturního domu a po 13. h si jej vyzvednout. Další neodhlášené dny budou obědy účtovány v plné výši, tj. žáci 7-10 let: 63,-Kč; žáci 11-14 let: 66,-Kč, žáci nad 15 let: 68,-Kč)
  • po dobu náhradního stravování žáci nebudou potřebovat k výdeji stravy čipy, ani ISIC karty
  • ukončení rekonstrukce školní kuchyně a jídelny se předpokládá do konce kaledářního roku 2024 (budeme informovat)

Organizace výuky

  • výuka žáků 5., 8. a 9.třídy bude probíhat v náhradních prostorách
  • kmenová učebna 8. třídy - učebna školní družiny (nad tělocvičnou)
  • kmenová učebna 9. třídy - muzeum Lašská jizba, Sedliště č.p.125
  • kmenová učebna 5. třídy - budova naproti hlavního vstupu školy, Sedliště č.p. 364
  • náhradní prostory budou využívány také pro výuku v 5.-9. třídě v případě dělených hodin (dle rozvrhu hodin)
  • ukončení rekonstrukce prostor pro vzdělávání se předpokládá do konce školního roku 2024/2025 

Zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví

  • žáci budou poučeni o bezpečnosti a ochraně zdraví při výuce v náhradních prostorách, při přesunech do náhradních prostor a při pohybu v blízkosti školy
  • na pozemní komunikaci mezi školou a kulturním domem bude v době výdeje stravy vymezen koridor pro přecházení cesty

5.) Ostatní

Volby do školské rady - uskuteční se 30.9. a 1.10.2024 (bližší info zašleme v samostatné zprávě)

Projekt obědy školákům - prostřednictvím charitativního projektu Patron dětí Nadace Sirius nabízíme placení školních obědů ve výši 100% finanční částky (od 1.9. do 31.12.2024). Finanční podpora je poskytnuta dotací MŠMT a je určena žákům ze základních škol, jejichž rodina se ocitla díky různým okolnostem v nepříznivé finanční situaci (rodina těchto žáků nemusí pobírat dávky pomoci v hmotné nouzi). V případě zájmu kontaktujte vedoucí školní jídelny. Nadace Sirius nabízí i další podporu sociálně znevýhodněným rodinám - více info na  www.patrondeti.cz.

Průkazy ISIC - v rámci rekonstrukce školy připravujeme elektronický systém pro otevírání dveří - žáci se dostanou v určenou dobu do školy pomocí své ISIC karty. Kartu budou žáci také využívat v nové jídelně pro odběr stravy. Průkazy bude možné doobjednat v průběhu září (bližší informace zašleme v samostatné zprávě)

Kroužky - momentálně připravujeme nabídku kroužků, které začnou od října (bližší info zašleme v samostatné zprávě)

Personální změny (pedagogičtí pracovníci) - v našem pedagogickém kolektivu vítáme paní učitelky Mgr. Michaelu Vargovou a Hanu Ševšíkovou, DiS.

 


Poslední změna: 29.08.2024 - 14:25 Zpět

Adresa:Sedliště 203, 739 36
558 658 123
Adresa: Sedliště 515, 739 36
771 158 535
Novinky základní školy
  • Vážení rodiče, milí žáci, kolegové a přátelé naší školy,
     
    v době vánočních prázdnin od 23.12.2024 do 5.1.2025 bude přerušen provoz školy, školní družiny a školní jídelny. Vyučování a provoz školských zařízení začne 6. ledna 2025.
     
    Děkujeme Vám za spolupráci, důvěru a společně prožité chvíle v uplynulém roce. Přejeme Vám klidné a radostné vánoční svátky plné pohody a lásky. Do nového roku 2025 hodně zdraví, štěstí a úspěchů v osobním i profesním životě.
     
    Za kolektiv zaměstnanců naší školy
    David Hubeňák
    Číst více
  • Náhled bez obrázku
    Pozvánka na školní vánoční jarmark a rozsvěcení vánočního stromu
    Vážení rodiče,

    dovolte, abychom Vás pozvali na školní vánoční jarmark, který se bude konat v neděli 1. prosince od 15 do 18 h v prostorách základní školy. V 16:30 bude u obecního úřadu slavnostně rozsvěcen vánoční strom za kulturního doprovodu našich žáků.
    Na jarmarku budou k zakoupení dekorativní a užitkové předměty, nebo pochutiny, které vyrobili naši žáci společně s pedagogy a rodiči. Výdělek z jarmarku bude rozdělen třídám na různé školní a mimoškolní aktivity. Spolek rodičů bude ve svém stánku nabízet teplé nápoje (svařené víno a čaj).

    Těšíme se na velkou účast a příjemnou adventní atmosféru.

    David Hubeňák a kolektiv pedagogů
  • Náhled bez obrázku
    Podzimní prázdniny - přerušení provozu školy

    Vážení rodiče,
    v době podzimních prázdnin od 28. do 30.10.2024 bude pro žáky základní školy přerušen provoz školy, školní družiny a školní jídelny. Přejeme Vám i dětem příjemně strávené podzimní dny.

Zobrazit archiv
Zápis do 1. třídy Přijímací řízení Rozvrh hodin Bakaláři
Školkavmobilu.cz Zápis do MŠ
e-Strava