6. třída
DomůNaplňování digitálních kompetencí
Ve druhém pololetí jsme se snažili navázat na náš cíl, který jsme si vytyčili už v září, a sice vybavit žáky tzv. mediální gramotností. Cíl byl postupně realizován v průběhu několika měsíců. Každý z žáků si vybral 1 historickou osobnost, která se nějakým způsobem pojila k antickému Řecku či Římu. Následně o této osobě zpracovali krátký medailonek ve wordu (kritéria byla přiměřená: 3-5 informací v odrážkách, obrázek a odkaz na zdroj odkud žák čerpal). Většina žáků zadání zvládla bez obtíží. Tyto medailonky jsme využili i v průběhu hospitační návštěvy, která proběhla 13.5. Cílem této hodiny bylo najít největší osobnost antiky. Každý žák obdržel pracovní list a formou krátké ankety měl zjistit jména známých řeckých a římských filozofů, vědců, politiků atd. Následně jsme se prostřednictvím aplikace tricider pokusili uvést co nejvíce osobností, argumentovat kladné i záporné důvody, proč tyto osobnosti zmiňujeme, a také hlasovat, zdali s názory spolužáků souhlasíme. Žáci šestého ročníku by po ročním snažení měli ovládat základy wordu.
Mgr. Eva Klimková
Lovci lidí-starověké osobnosti.pdf | 13.05.2024 | 5 Mb | |
Sókratés.docx | 13.05.2024 | 43 Kb | |
Crassus.docx | 13.05.2024 | 117 Kb | |
Cicero.docx | 13.05.2024 | 45 Kb | |
Aristofanés.docx | 13.05.2024 | 29 Kb |
Poslední změna: 13.05.2024 - 19:01 Zpět